Powered By Blogger

piątek, 20 lutego 2015

Czwarty tydzień treningowy już na finiszu

Dzisiaj zrealizowałem trzeci dzień treningowy zaplanowany na IV tydzień, czyli 15 minut biegu oraz jedna seria po 16 powtórzeń ćwiczeń sprawnościowych ( brzuszki, pompki, przysiady ). Pogoda niemal wiosenna około 7 stopni na plusie, słonecznie i sucho, a więc dzisiaj postanowiłem zrealizować trening biegowy w lesie. Podczas 15 minut i 55 sekund pokonałem dystans 2,8 km spalając przy tym 201,3 kcal., czyli chyba całkiem niezły wynik jak na moje obecne możliwości,

Piątek to już trzeci dzień realizacji moich wielkopostnych postanowień, czyli rezygnacji ze słodyczy i słodkich napojów gazowanych oraz ograniczenia tłustych wędlin i jak do tej pory idzie mi to całkiem nieźle. Nie eliminuję całkiem mięsa czy wędlin, a jedynie ograniczam ich ilość, żeby nie wprowadzać zbyt drastycznych zmian w dotychczasowych nawykach żywieniowych, co z pewnością skończyłoby się dość szybki powrotem do tych nawyków i efektem jo jo. Zmiany jakie wprowadzam nie wywołują u mnie pogorszenia samopoczucia, ataków wilczego głodu czy innych tego typu oznak, a więc mam nadzieję, że 40 dni Wielkiego Postu będą wstępem do trwałego wypracowania zdrowych nawyków żywieniowych.

6 komentarzy:

  1. Ostatnio w 30 minut zrobiłeś 4.5km a dzisiaj prawie 4km w 16 minut? Sprintem biegłeś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zwrócenie uwagi bo się rypnąłem powinno być 2,8 km. Niestety prawie 4 kilometry w `15 minut to jeszcze nie mój poziom. Zaraz sprostuję posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. I już sprostowane. Dzięki za uważną lekturę moich postów i znalezienie tego czeskiego błędu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rezygnacja ze słodyczy i napojów słodzonych to bardzo dobry plan :) Stosuje od dawna z powodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybciutko sprostowałeś pomyłkę co dobrze świadczy, bo dowodzi, że czytasz komentarze na bieżąco. Jeśli chodzi o odstawienie słodyczy i napojów gazowanych to bardzo dobry pomysł i obyś w nim wytrwał jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń