Powered By Blogger

środa, 18 lutego 2015

Środa Popielcowa – pierwszy dzień postu i drugi dzień IV tygodnia treningowego



Jak już pisałem wczoraj wraz z początkiem Wielkiego Postu rozpoczynam wdrażanie postanowień wielkopostnych, a więc rezygnacja ze słodyczy i napojów gazowanych oraz ograniczenie tłustych wędlin. Pierwszy dzień już praktycznie za mną, a z racji na charakter Środy Popielcowej dzisiaj tylko zjadłem śniadanie i obiad – na śniadanie trzy małe bułki bez żadnych dodatków, a na obiad ziemniaki, brokuły i marchewkę gotowane na parze i do tego szklanka naturalnej maślanki.

Po pracy i obiedzie zrealizowałem trening przewidziany na drugi dzień treningowy IV tygodnia, czyli 30 minut biegu. W czasie 30 minut i 31 sekund pokonałem dystans 4,49 km spalając  przy tym 381,6 kcal. Dzisiejszy trening biegowy realizowałem w terenie leśnym i muszę przyznać, że pomimo zlodzonych ścieżek biegało mi się całkiem przyjemnie.  A przede mną 40 dni diety postnej.

3 komentarze:

  1. No proszę bardzo łady wynik. 4,49 km w 30 minut to już coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wynik, trzymam kciuki i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja leniuchowałam w środę niestety. Mam grypę..

    OdpowiedzUsuń