Powered By Blogger

wtorek, 31 marca 2015

Rozruch po długiej przerwie

Po kilku tygodniach przerwy będącej wynikiem choroby nadszedł czas powrotu do regularnych treningów. Oczywiście ta długa przerwa chorobowa nie była czasem zupełnego bezruchu ponieważ w każdym tygodniu zdarzały mi się kilkukilometrowe spacery. Dlatego też zamierzam kontynuować przerwany 12 tygodniowy plan treningowy od piątego tygodnia odpoczynkowego, ale niestety pogoda nie sprzyja treningom biegowym - dzisiaj od rana na przemian mamy opady deszczu, śniegu, gradu, a teraz nawet burzę i do tego niezbyt wysoką temperaturę.
Jednak pomimo tej niesprzyjającej aury postanowiłem dzisiaj w ramach pochorobowego rozruchu pojechać do pracy rowerem. 9 kilometrowy odcinek pokonałem w 30 minut, a wyjechałem o godzinie 6:45 bez śniadania. Jazda nie należała do najprzyjemniejszych głównie z powodu niskiej temperatury ( około 2 stopni na plusie ) i zimnego wiatru. Po pracy ten sam dystans pokonałem w czasie niemal 40 minut na co wpływ miał silny wiatr i duża wilgotność. Mam nadzieję, że pogoda w końcu się ustabilizuje i zrealizuję w tym tygodniu piąty tydzień treningowy, który jest tygodniem odpoczynkowym, czyli w planie zapisane są na ten tydzień dwa dni treningowe.



1 komentarz:

  1. właśnie najgorsza jest długa przerwa a u mnie osoatnio wyniosła dwa tyg i czuje się jak bałwan, ciężka zwłaszcza po świętach. Jaką polecasz dieteke detoks ? zerknij jest fajna opcja: https://www.facebook.com/DeveleyPolska/app_208195102528120

    OdpowiedzUsuń