Powered By Blogger

czwartek, 28 marca 2013

Przymusowa przerwa

W miniony weekend odwiedziłem Wrocław, a wizyta ta niestety zakończyła sie dla mnie złapaniem infekcji grypowej. Ból głowy, katar, kaszel, ból mięśni itp. dolegliwości uniemożliwiły mi realizację treningów w bieżącym tygodniu, co niestety wpływa na mnie dość negatywnie. Wiem, że dla wielu osób stwierdzenie, że rzeczywiście brakuje mi treningów biegowych może wydawać się dziwna czy nawet śmieszna, ale rzeczywiście brakuje mi biegania. Dlatego mam wielką nadzieję, że zbliżająca się dość krótka przerwa świąteczna przyczyni się do pełnego wyzdrowienia i powrotu na biegowy szlak.

Korzystając z okazji chciałbym przekazać Wam wszystkim najserdeczniejsze życzenia świąteczne:

Zdrowych Radosnych Świąt Wielkanocnych przeżytych w atmosferze ciepła rodzinnego
Pogody ducha Wewnętrznej Radości i Sił niezbędnych do pokonywania codziennych trudności
A także wytrwałości na biegowych szlakach !!!

Wesołego Alleluja !!!

3 komentarze:

  1. Przeziębienie i grypa to chyba najgorszy wróg każdego trenującego :/ Powrotów do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, a szczególnie powrotu zdrówka! Oczywiście życzę też wesołych i rodzinnych świąt! Pozdrawiam Albert

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wracasz do zdrowia. Nie ukrywam, że śledzę na bieżąco twojego bloga i analizuję twoje postępy treningowe, bo sam zamierzam zacząć podobne treningi. Nadwagę mam podobną, a więc fajnie byłoby zacząć realizację programu, który się sprawdził na osobie o podobnych warunkach.

    OdpowiedzUsuń