Powered By Blogger

środa, 17 lipca 2013

Drugi dzień treningowy za mną

Temperatura 28 stopni, słonecznie, na zegarze godzina 16, czyli tuż po zakończonej pracy, a więc idealne warunki do przeprowadzenia drugiego w tym tygodniu treningu biegowego. Dzisiaj w czasie 48 min. i 34 sek. pokonałem dystans ponad 8 kilometrów spalając przy tym 630,5 kcal.

Cały dzisiejszy dystans pokonywałem na chodnikach, poza jednym okrążeniem wokół boisk piłkarskich, ale bieg nie był zbyt męczący i po jego zakończeniu nie odczuwałem żadnego dyskomfortu z powodu twardej nawierzchni.

Jutro przede mną trzeci i chyba ostatni w tym tygodniu dzień treningowy ponieważ od piątku jestem na wyjeździe służbowym.

1 komentarz:

  1. To chyba ciebie widziałam na Olsztyńskiej wczoraj po 16 ? Niebieska koszulka, czarne spodenki, czarna czapeczka ? Nieźle ci szło zwłaszcza, że troszkę słońce grzało wczoraj. Naprawdę podziwiam za wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń