Powered By Blogger

czwartek, 3 kwietnia 2014

III dzień VIII tygodnia treningowego już zakończony

Na trzeci dzień treningowy w planie VIII tygodnia zapisano 2 serie po 14 powtórzeń 5 ćwiczeń sprawnościowych oraz 20 minut biegu. Trening rozpocząłem o godzinie 19:50 od wykonania ćwiczeń sprawnościowych, a następnie korzystając z pięknej pogody ( temperatura w granicach 17 stopni, bezwietrznie, sucho ) wyszedłem zrealizować trening biegowy. W czasie 20 minut i 30 sekund biegu pokonałem dystans 3,54 km spalając przy tym 259,5 kcal.
Dzień zakończony treningiem jest dniem jak najbardziej udanym. I myślę, że warto, aby to zdanie stało się naszym mottem, gdyż dzięki jego realizacji każdy dzień naszego życia będzie po prostu dobrym dniem. Czego sobie i Wam drodzy Czytelnicy z całego serca życzę.

3 komentarze:

  1. Biegaj dłuższe dystanse co najmniej 10 km

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że 12 tygodniowy plan treningowy pomimo przerwy postanowiłeś zrealizować w całości. Ściągnąłem ten plan od ciebie i jutro będę kończył drugi tydzień. W sumie to jestem początkującym biegaczem, ale ten plan na pierwszą przygodę z bieganiem jest dość fajny. Czy zdarzyło ci się w czasie jego realizacji, że jakiś odcinek zamiast biegnąć przemaszerowałeś ? Czy to nie wpływa na skuteczność tego planu ? Z góry dzięki za odpowiedzi i ewentualnie jakieś wskazówki co do realizacji kolejnych tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  3. dłuższe dystanse będą wraz z wydłużaniem czasu poszczególnych treningów, a to z kolei uzależnione jest od realizowanego przeze mnie 12 tygodniowego planu treningowego.

    OdpowiedzUsuń