Powered By Blogger

niedziela, 13 kwietnia 2014

IX tydzień treningowy - odpoczynkowy - już zakończony

W sobotę zakończyłem realizację IX tygodnia treningowego, który był tygodniem odpoczynkowym, a w związku z tym przewidziane w nim zostały jedynie dwa dni treningowych - 20 minut biegu w każdym dniu oraz dwie serie po 16 powtórzeń ćwiczeń sprawnościowych jednego dnia. Postanowiłem wprowadzić modyfikację do tego planu i zrealizować dwa treningi w jeden dzień. Dlatego też w sobotę zrealizowałem podwójny trening, w którym oprócz przewidzianych ćwiczeń wykonałem także trening biegowy, który wyniósł 38 minut i 26 sekund. W tym czasie pokonałem dystans 5,33 km spalając przy tym 488,9 kcal.
Trening rozpocząłem o godzinie 14:20, a warunki do biegania były bardzo dobre ( temperatura około 17 stopni, lekki wiatr i sucho ).
Przyznać muszę również, że przez ostatni tydzień z zachowaniem mojego nowego planu żywieniowego nie było zbyt dobrze, ale dzięki temu, że zaczyna się Wielki Tydzień nie będę miał żadnych problemów z powrotem na właściwą drogę. A wraz z nowym tygodniem treningowym w planie dodana zostaje kolejna ( trzecia ) seria ćwiczeń.

5 komentarzy:

  1. I w skarbonce jest nadal pusto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest pusto bo wpadła piątka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a w 8 tygodniu pokonałem dystans 19,93 km, czyli też kilkanaście złotych wpadło do skarbonki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to zostało ci już tylko 2 tygodnie do końca planu treningowego, a co później ? Pogoda niestety nie będzie ci w tym tygodniu sprzyjać, deszczowo i chłodno ma być do końca tygodnia, a więc życzę niezłej wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  5. liczę na szczegółowe podsumowanie po zakończeniu12 tygodnia całego planu. A jak ci idzie bieganie w tak "piękną" pogodę jaką mamy obecnie w Bełchatowie ?

    OdpowiedzUsuń