Powered By Blogger

sobota, 19 kwietnia 2014

Zakończenie X tygodnia treningowego

Wielka Sobota, piękna wiosenno - letnia pogoda, i perspektywa świątecznej uczty to okoliczności jak najbardziej sprzyjające zrealizowanie właśnie dzisiaj ostatniego dnia treningowego przewidzianego na X tydzień 12 tygodniowego planu treningowego.
Plan treningowy na dzień dzisiejszy przewidywał 45 minut biegu, a z racji rozłożenia treningu z trzeciego dnia na dzień drugi i czwarty powinienem wydłużyć go o 5 minut. Trening rozpocząłem o godzinie 11:30, gdy termometr wskazywał 20 kresek na plusie. Wiał momentami silny i chłodny wiatr, ale i tak warunki były bardzo dobre. W czasie 45 minut i 18 sekund ( niestety nie miałem stopera, a biegłem trasą zbliżoną do wczorajszej więc wydawało mi się, że podobny czas do wczorajszego zrealizuję ) pokonałem dystans 6,04 km spalając przy tym 579,3 kcal. Dzisiejszy trening biegowy nie należał do łatwych z powodu postu ścisłego, który utrzymuję od wczoraj. Lekko odczuwałem zmęczenie mięśni oraz całego organizmu. Jednak najważniejsze dla mnie, że udało mi się rozpocząć świętowanie od biegania.

Wszystkim Czytelnikom mojego bloga pragnę złożyć szczere i najserdeczniejsze życzenia świąteczne:

Zdrowych Radosnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w atmosferze ciepła rodzinnego
 i miłości !!!
Smacznego jajka oraz mokrego Dyngusa !!!

2 komentarze:

  1. Zdrowych i Radosnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak kondycja po świętach ? Trudny powrót do treningów ?

    OdpowiedzUsuń