Powered By Blogger

wtorek, 22 kwietnia 2014

Święta za nami a więc powrót do treningów. Dziś początek XI tygodnia treningowego

Na początek krótkie podsumowanie treningowe X tygodnia treningowego. Miniony tydzień zakończyły święta Wielkanocne, a wcześniej chyba każdego z nas czekały związane z nimi przygotowania. Dlatego też byłem zmuszony "urwać" jeden dzień treningowy, a dokładniej rozłożyć go na dwa inne dni, i zamiast 3 dnia treningowego, w którym miałem wykonać trening biegowy w czasie 25 minut wydłużyłem drugi i czwarty dzień treningowy. W X tygodniu treningowym w czasie 132 min. i 13 sekund pokonałem dystans 17,82 km spalając przy tym 1699,2 kcal.

Po dwudniowym świętowaniu nadszedł czas na powrót do codzienności, a więc także do realizacji XII tygodniowego planu treningowego. W dniu dzisiejszym wczesnym porannym treningiem - początek o godzinie 5:30, rozpocząłem już XI tydzień treningowy tego planu. W czasie 42 min. i 20 sek. pokonałem dystans 6,6 km i spaliłem przy tym 586,6 kcal. Warunki do biegania były całkiem dobre - temperatura około 11 stopni, a dzisiejszy trening wykonywałem wspólnie ze znajomymi z pracy, którym bardzo dziękuję za motywację do tak wczesnego trenowania. W XI tygodniu treningowym dodajemy piąty dzień treningowy, a treningi biegowe w kolejnych dniach powinny wynosić 35 min., 40 min., 25 min., 35 min. i 50 min.

3 komentarze:

  1. Całkiem dobry wynik i w dodatku trening o tak wczesnej porze. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. 5:30 rano ??? Szacunek. W życiu nie zwlekłbym się z łóżka o tej godzinie po to, żeby pobiegać. Szczerze podziwiam, zwłaszcza, że wynik też całkiem dobry prawie 7 kilometrów w 42 minuty. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak trzymaj Pawle !

    OdpowiedzUsuń