Powered By Blogger

środa, 24 grudnia 2014

Święteczne życzenia

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącego Nowego Roku 2015 pragnę złożyć wszystkim Czytelnikom i Czytelniczkom mojego bloga najserdeczniejsze życzenia:

ZDROWYCH POGODNYCH RADOSNYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA PEŁNYCH CIEPŁA I MIŁOŚCI ORAZ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015. NIECH NADCHODZĄCY NOWY ROK PRZYNIESIE WAM WIELE SUKCESÓW I SATYSFAKCJI ZARÓWNO W ŻYCIU PRYWATNYM JAK I ZAWODOWYM, A TAKŻE REALIZACJĘ NOWOROCZNYCH PLANÓW !!!! 

Zapewne zauważyliście, że regularność i sumienność w prowadzeniu bloga w kończącym się roku pozostawia wiele do życzenie, a jest to spowodowane przede wszystkim tym, że w związku z przeprowadzką i koniecznością poświęcenia się zadaniom domowym zawaliłem realizacje planów treningowych. Niestety przerwa w regularnych treningach trwała bardzo długo, a więc nie ma mowy o kontynuacji któregoś z planów treningowych, a jedynie o rozpoczęciu realizowanego już kiedyś przeze mnie 12 tygodniowego planu treningowego, który rozpocznę w nowym roku.

Niebawem dokonam podsumowania wyników mojej walki ze zbędnymi kilogramami, w której to pomimo braku regularności i sumienności w treningach poczyniłem pewne postępy, które oczywiście powinny być dużo większe.

A póki co cieszmy się atmosferą i magią Świąt Bożego Narodzenia.

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego i systematyczności, wytrwałości w treningach !

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc jednak żyjesz ;-) a już miałam obawy bo co jakiś czas wchodzę na twojego bloga i od kilku miesięcy cisza Też ci życzę zdrowych radosnych świąt i szczęśliwego nowego roku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych Radosnych i Aktywnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również życzę wszystkiego dobrego! Spełnienia tego co sobie wymarzyłeś oraz sukcesów na tle zawodowym oraz prywatnym :)

    OdpowiedzUsuń