Powered By Blogger

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Drugi tydzień treningowy rozpoczęty

Początek tygodnia, a więc czas na rozpoczęcie drugiego tygodnia treningowego. W planie na dzień dzisiejszy przewidziano 20 minut biegu i jedna seria ćwiczeń sprawnościowych. Korzystając z urlopu postanowiłem zrealizować trening z rana o godzinie 10. W czasie 19 minut i 52 sekund pokonałem dystans 3,50 km spalając 256,8 kcal. Po zakończeniu treningu biegowego zrealizował jedną serię po 12 powtórzeń ćwiczeń sprawnościowych ( brzuszki, pompki, przysiady ).
Kolejny raz trening biegowy odbyłem w terenie leśnym i muszę przyznać, że bieganie w lesie jest      o wiele przyjemniejsze niż w terenie miejskim, na asfalcie czy betonowych chodnikach. Świeże powietrze, cisza, całkiem niezła pogoda, chociaż dzisiaj już zdecydowanie chłodniej niż w ostatnich dniach bo termometr wskazywał dokładnie 0 stopni.

Pierwsze z postanowień noworocznych, czyli zrealizowanie 12 tygodniowego planu treningowego, jest w toku, a więc czas na rozpoczęcie wdrażania drugiego z postanowień - wprowadzanie zdrowych nawyków żywieniowych. Od jutra eliminuję z codziennego menu słodycze, napoje gazowane i przekąski typu chipsy. Nie będzie to łatwe zadanie bo w ostatnim czasie pozwalałem sobie na zdecydowanie zbyt wiele w zakresie odżywiania, ale będę się starał, aby odnieść końcowy sukces. 

1 komentarz:

  1. No to widzę, że chyba na poważnie się bierzesz za siebie. Powodzenia i będę śledziła twoje postępy, zwłaszcza efekty tego planu, bo widziałam, że już kiedyś go robiłeś z bardzo dobrymi wynikami.

    OdpowiedzUsuń