Powered By Blogger

wtorek, 12 maja 2015

Początek XII tygodniowego planu treningowego ( powrót po przerwie )

Oj przeciągnęła mi się przerwa w treningach i to dość znacznie ... Po tak długiej przerwie nie ma sensu powracać do kontynuacji XII tygodniowego planu treningowego, ale jedynym słusznym wyjściem jest rozpocząć go od nowa. Okres przeziębień, wirusów i infekcji z tym związanych już za mną, a więc pozostaje tylko dobra organizacja dnia, aby oprócz pracy, prac przydomowych czy załatwiania spraw sołeckich znaleźć czas na treningi, a że dzień dłuższy nie powinno być z tym większych problemów.
W dniu dzisiejszym zrealizowałem program z pierwszego dnia treningowego, czyli 10 minut biegu i jedna seria po 10 powtórzeń pompek, przysiadów i brzuszków. Bieg raczej na zasadzie lekkiego rozruchu niż sprintu, ale po długiej przerwie to normalne. Dziękuję Wam za odwiedziny mojego bloga, za komentarze i maile.

4 komentarze:

  1. Od nowa? ohhhhhh Z chęcią odwiedziłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Nawet na grupie FB randki nikt z Tobą nie randkuje? Jest na to sposób! Nowa dieta, która została wymyślona przez Amerykanów, ja zrzuciłem 6kg w miesiąc. Myślisz, że to niemożliwe? Udostępniamy ją za darmo tutaj - - > http://tiny.pl/gm6db <-- pod warunkiem, że wyślesz nam rezultaty po miesiącu stosowania. Każdy chce mieć fajną sylwetke, wypróbuj, bo to nic nie kosztuje, ale pamiętaj o rezultatach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry plan treningowy, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń