Powered By Blogger

wtorek, 25 lutego 2014

Początek powtarzanego VII tygodnia treningowego

Dzisiaj dokończyłem badania, które potwierdzają wcześniejszą diagnozę, co do przyczyny moich problemów żołądkowych, a więc odwrotu od zaleceń, o których pisałem we wczorajszym wpisie nie ma. I to mimo wszystko pozytywna wiadomość, gdyż spowoduje, że wszelkie moje dotychczasowe wymówki mające na celu odwleczenie w czasie na bliżej nieokreśloną przyszłość wprowadzenia w życie programu zmiany nawyków żywieniowych tracą swoją moc. Oczywiście nie jestem aż takim fanatykiem, żeby te zmiany wprowadzić już dzisiaj, gdyż przede mną jeszcze tłusty czwartek i ważne osobiste wydarzenie w sobotę, ale poniedziałek jest datą nieodwołalną.

W związku z wykonaniem zaledwie połowy zaplanowanych na VII tydzień treningowy treningów z dniem dzisiejszym rozpoczynam ponownie realizację tego właśnie tygodnia treningowego. Zgodnie z planem do wykonania miałem dzisiaj 30 minutowy trening biegowy oraz dwie serie po 14 powtórzeń pięciu ćwiczeń sprawnościowych. W czasie 30 minut i 54 sekund pokonałem dystans 4,59 km spalając przy tym 394,1 kcal. Ćwiczenia tradycyjnie już wykonałem po treningu biegowym.

Dziękuję Wam za słowa wsparcia, które stanowią dla mnie skuteczną mobilizację.

1 komentarz:

  1. Widzę, że jesteś typem człowieka pozytywnie zawziętego. Pomimo problemów zdrowotnych realizujesz plan treningowy. Wielki szacunek dla ciebie. Ja tak się zbieram i zbieram no i może zacznę od marca ?

    OdpowiedzUsuń