Powered By Blogger

sobota, 24 stycznia 2015

II tydzień treningowy już zakończony !



Drugi tydzień realizowanego przeze mnie XII tygodniowego planu treningowego już za mną. Dzisiaj zrealizowałem trzeci dzień treningowy, na który w planie zapisano 25 minut biegu oraz jedną serię po 12 powtórzeń ćwiczeń sprawnościowych ( przysiady, pompki i brzuszki ). Trening biegowy postanowiłem ponownie zrealizować biegając po leśnych ścieżkach. Pogoda w sobotnie przedpołudnie dzisiaj już bardziej zbliżona do zimowej, temperatura 0 stopni, lekko padający śnieg, a więc warunki do biegania całkiem dobre. Tempo dzisiejszego biegu początkowo miałem podobne do poprzednich biegów, ale w pewnym momencie pomyliłem ścieżki i chcąc zmieścić się w przewidzianym na dzisiaj czasie biegu, czyli w 25 minutach musiałem trochę przyśpieszyć. Ostatecznie w czasie 25 minut i 24 sekund pokonałem dystans 4,3 km spalając przy tym 323,8 kcal.

Dzisiejszy trening początkowo nie należał do zbyt lekkich, łatwych i przyjemnych, a to z powodu spożycia półgodziny przed biegiem  hot doga, ale wraz z upływem czasu stawał się lżejszy i przyjemniejszy, chociaż w pewnym momencie musiałem przyśpieszyć tempo biegu.
Dla wszystkich rozpoczynających bądź wznawiających swoją przygodę z bieganiem chciałbym polecić ciekawą książkę Sary Kirkham „Jak zacząć biegać”, w której znajdziecie wiele ciekawych wskazówek zarówno w zakresie treningów, żywienia jak również motywacji do biegania.

2 komentarze:

  1. jeszcze z jeden tydzień i już chyba będziesz czerpał samą przyjemność z biegania i bieganie wejdzie ci w krew. Wyniki jakie masz to po tak długiej przerwie są całkiem dobre. Tak trzymaj. A co do polecanej książki, to w poniedziałek zakupię i też się biorę za bieganie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie lepiej z każdym biegiem :)

    OdpowiedzUsuń